Dlaczego akurat długopis?

Długopis jest wciąż przedmiotem codziennego użytku. Wprawdzie ludzie piszą odręcznie coraz mniej tekstów, ale często muszą się np. podpisywać – choćby  na umowach, czy dokumentach służbowych. Są też osoby, które wolą odręcznie robić  listy zakupów, czy odnotowywać sprawy do załatwienia danego dnia. A do tego celu używają właśnie długopisów. Dlatego długopis może stać się nośnikiem informacji – dociera bowiem do pewnej grupy odbiorców.278

Jak uczynić z długopisu medium przekazu?

Spora popularnością cieszą się choćby długopisy z logo. Znak reprezentujący firmę, instytucję, akcję, produkt, czy grupę usług, dociera w ten sposób do osób, które taki długopis używają na co dzień oraz do członków ich rodzin i współpracowników. Jeżeli widzi się daną grafikę codziennie, przez wiele dni pod rząd, w końcu zapada ona w pamięć. Dzięki temu wzrasta świadomość o istnieniu danej firmy.

Długopisy z logo bywają stałym wyposażeniem f8irm oraz stałym elementem podarunków – zarówno dla pracowników, jak i potencjalnych klientów i kontrahentów – np. podczas targów branżowych.

Długopis – element reklamy

Jeżeli długopis może być nośnikiem pewnych treści, dlaczego nie uczynić z niego elementu reklamy? To się jak najbardziej sprawdza.

Dzisiaj wiele osób bywa rozdrażnionych wszechobecną reklamą, jednak długopisy reklamowe można też traktować jako artykuły codziennego użytku. A to już zmienia podejście do tego przedmiotu. Jeśli grawer zostanie wykonany estetycznie, to długopis zyska na wyglądzie. Do tego użytkownik może wybrać ulubiony kolor oraz model, co sprawi, że będzie chętniej sięgał po długopis.

Jako długopisy reklamowe wykorzystywane są coraz częściej długopisy z metalową obudową. To zwiększa ich wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne. Dodatkowo wyglądają one elegancko i pasują każdemu – zarówno studentowi, jak i prezesowi dużej firmy.

Można też wykorzystać do celów reklamowych długopisy z gumką – służą one także jako rysik do smartfonów. Dlatego właśnie użytkownicy sięgają po nie coraz chętniej.

Długopisy z grawerem – nie tylko do celów reklamowych

To, że długopis jest sam w sobie nośnikiem jakichś treści, nie oznacza, że musi to być zawsze treść reklamowa. Czasem to dobry upominek z jakiejś okazji – w tym rocznicy. Wystarczy stosowny grawer, odpowiedni kolor oraz model i oto dana osoba może otrzymać miły upominek spersonalizowany.

Długopisy z grawerem można dzisiaj łatwo zamówić, wskazując konkretną treść do wygrawerowania. W wielu przypadkach sprawdzają się one jako upominki dla grupy ludzi, których coś łączy – jedno miejsce pracy, rocznica matury lub ukończenia studiów.

Zostaw Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Why ask?